Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11843


Az ajánlattételi felhívásra kérdések érkeztek, ezekkel és a ráadott válaszokkal kiegészítjük a szöveges leírást.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek költöztetése (bútorok, berendezési tárgyak, iroda és laboreszközök, műszerek, betegellátásban használt eszközök.)
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11843

Ajánlattételi határidő: 2021. október 13 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 1 év időtartam

A beszerzés rövid ismertetője:

Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte3.docx
FELOLVASÓLAP_v1.docx
vallalkozoi_szerzodes_tervezet1.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Tisztelt Ajánlattevők!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Szegedi Tudományegyetem SZTE/2021/PSZ11843 számú, „A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek költöztetése (bútorok, berendezési tárgyak, iroda és laboreszközök, műszerek, betegellátásban használt eszközök)” tárgyú ajánlattételi felhívására ajánlattevői kérdések érkeztek. A beérkezett ajánlattevői kérdések és az arra adott ajánlatkérői válaszok az alábbiak:


1., KÉRDÉS.

A kért 3,5t teherbírású tehergépkocsinál nem az össztömegre gondoltak (3,5t össztömegű teherautó), ha nem ténylegesen 3,5 tonna teherbírású gépkocsira, aminek általában minimum 7,5t (ha nincs rajta emelőhátfal) - 10t az össztömege, hasonlóan a 7t teherbírású nem 7t (v. 7,5t) össztömegű jármű?

1. KÉRDÉSRE A VÁLASZ :A 3,5 t és 7.5 t össztömegre vonatkozik.

 

2., KÉRDÉS:

Nem kértek emelőhátfalas teherautót, ebben az esetben a nehezebb berendezési tárgyak (kórházi ágyak, gépek) fel-, lepakolása hogyan történik a teherautóra (-ról)?

2. KÉRDÉSRE A VÁLASZ:

 

Valóban nem lett beleírva az emelőhátfalas teherautó de szükséges.

 

2, Az ajánlattételi felhívásban adminisztrációs hiba miatt nem került feltüntetésre a tárgyi munkákhoz szükséges.emelőhátfalas teherautó.

Ennek megfelelően az Ajánlattevőnek rendelkeznie kell 3 db saját tulajdonú 3,5 t össztömegű teherautóval, amiből 1 darabnak rendelkeznie kell emelőhátfallal. Ezt forgalmi engedéllyel igazolni szükséges.

 

3., KÉRDÉS :

Amennyiben 7t teherbírású teherautót kérnek ténylegesen (ami minimum 15t össztömegű jármű), annak behajtását, megállást biztosítják minden helyszínen Ajánlatkérő (továbbiakban AK)?

3: KÉRDÉSRE A VÁLASZ:

A megrendeléskor egyeztetve lesz a Védelmi Iroda kollégáival.

 

3, A megrendelés után az Ajánlatkérő biztosítja a helyszínt vagy helyszíneket. Az SZTE Védelmi Iroda kollégáival egyeztetve lesz

 

4., KÉRDÉS:

Mi a legnagyobb gép v. berendezés tömege, amire Ajánlattevőnek (továbbiakban AT) esetleg számítania kell?

 

4, KÉRDÉSRE A VÁLASZ:

Az Ajánlatkérő előre nem tudja pontosan megmondani, hogy várhatóan mekkora lesz az elszállítandó gép tömege.

 

Ezt sajnos nem tudom előre megmondani, mert napról napra változnak a gépek. Eddig egy 700 kg körüli ólom szekrény volt.

 

5., KÉRDÉS:

Van e minimum munkaidő (pl. 3 óra / fő) amit AT elszámolhat?

5. KÉRDÉSRE A VÁLASZ: Nincs!

 

6., KÉRDÉS:

Csomagolóanyagot (pl. légbuborékos fóliát) sem számolhatja el külön AT?

6. KÉRDÉSRE A VÁLASZ: Nem!

 

7., KÉRDÉS: Hogy érti AK a percre pontosan elszámolást, pl. 76 perc munkavégzés esetén: rezsi óradíj x (76 / 60) / fő, vagy minden megkezdett órát egész órának számolnak el /fő?

7. KÉRDÉSRE A VÁLASZ: Minden megkezdett óra egész órának van elszámolva.

 

8., KÉRDÉS: Az erkölcsi bizonyítványt ráér nyertes AT a szerződéshez bemutatni, mert ennyi idő alatt nem lehet beszerezni, és így elég diszkriminatív lenne az eljárás?

 

8. KÉRDÉSRE A VÁLASZ: Az igénylés tényét bizonyító hivatalos irat benyújtását követően kérhető a benyújtási határidő hosszabbítása.

 

Ajánlattevő ráér a szerződéskötést megelőzően bemutatni a kért erkölcsi bizonyítványokat.

Ennek megfelelően a szerződés az alábbi kiegészítéssel módosul.

 

 

Felek rögzítik, hogy Vállalkozó a felhívásban szerződéskötési feltételként meghatározott 5 db erkölcsi bizonyítványt 2021........napján /a szerződés aláírásakor/ bemutatta, melyekről másolat nem készül és amelyek megtekintés után Vállalkozó birtokában maradnak. Vállalkozó nyilatkozik, hogy az erkölcsi bizonyítványok vele munkavégzésre irányuló szerződéses jogviszonyban álló személyekre vonatkoznak, Megrendelő pedig nyilatkozik, hogy az erkölcsi bizonyítványokat megfelelőnek találja.

 

 

9., KÉRDÉS: Orvosi gépek közül, ha kell szállítani AT-nek, akkor mi a legnagyobb gép (pl. mobil rtg., mammo, fix rtg., stb.) amit szállítania kell AT-nek?

 

9. KÉRDÉSRE A VÁLASZ.

 

A 700 kg-os ólom szekrény kilóban. Méretben pedig csak olyan eszközök lesznek ami a teherautón elfér. Ha rendkívüli eset lép fel akkor előtte egyeztetünk.



A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek költöztetése (bútorok, berendezési tárgyak, iroda és laboreszközök, műszerek, betegellátásban használt eszközök.)

 

 

Tevékenység tárgya:

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek költöztetése (bútorok, berendezési tárgyak, iroda és laboreszközök, műszerek, betegellátásban használt eszközök).

Ajánlatkérőnek kiemelt érdeke fűződik a működés hibátlan teljesítéshez tekintettel arra a körülményre, hogy a szerződés tárgya hármas progresszivitási szintű egészségügyi egységek, valamint speciális gépek, egészségügyi berendezések költöztetését is magában foglalja. Továbbá a keretszerződés teljesítéséhez kapcsolódó eseti megrendelések rövid határidővel kerülnek megvalósításra az egészségügyi egységek folyamatos működésének biztosítása mellett.


Ajánlatkérő feladata:

  • Logisztikai terv összeállítása a költöztetés menetére vonatkozóan.
  • Kontaktszemélyek biztosítása az előkészítés és lebonyolítás során.
  • Költöztetendő eszközök, bútorok, műszerek szállításra előkészítése (szétszerelés, bontás), csomagolása, címkézése.
  • A költöztetendő eszközök, bútorok, műszerek új helyen történő összeszerelése, beépítése, üzembe helyezése.
  • A fel- és lerakodási helyszínek megközelíthetőségének biztosítása.
  • Rakodási, anyagmozgatási útvonalak biztosítása.

 

Ajánlattevővel szemben elvárt követelmények:

  • Igény esetén szakaszos, vagy párhuzamosan több egység költöztetésének biztosítása.
  • Igény esetén esti órákban is költöztetés, előzetes igény esetében hétvégi pihenőnapon való költöztetés biztosítása.
  • Ajánlattevő rugalmasan alkalmazkodjon az egyes szervezeti egységek igényéhez, az esetleges menet közbeni változtatásokhoz.
  • Az Ajánlattevő a beérkezett írásos megrendeléstől (e-mail) számított 24 órán belül igazolja vissza írásban (e-mail) a megrendelést
  • Az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik megfelelő kapacitással az adott megrendelés teljesítéséhez, akkor szükséges erről írásban nyilatkozni
    • A szállításhoz szükséges csomagolóanyag biztosítása Ajánlatkérővel egyeztetett módon és mennyiségben (pl. műanyag láda, megfelelő teherbírású és méretű papírdoboz, fólia)
    • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 3 darab saját tulajdonú 3,5 tonna teherbírású tehergépkocsival, továbbá szükség esetén 1 db 7 tonna teherbírású tehergépkocsival
    • A felrakodási és lerakodási helyszínek, épületek sérülésmentességének biztosítása, felvonók kímélése, teherbírás határértéket meg nem haladó súlyú eszközök szállítására használhatók csak.
    • Fokozott odafigyelés a sérülés- és rázkódásmentesség biztosítására, eső esetén nedvesség elleni védelem biztosítása.
    • A költöztetés során a fokozott vagyonvédelem biztosítása, költöztetendő eszközök átadás-átvétele. Az épület előtt rakodás közben a gépjármű nem maradhat őrizetlenül. Tehergépkocsi rakománnyal csak őrzött telephelyen éjszakázhat.
    • Az Ajánlattevő hibájából bekövetkezett károkért Ajánlattevőt teljes kártérítési kötelezettség terheli. Ajánlattevő köteles felelősségbiztosítással rendelkeznie.
    • A költöztetést megbízható, erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkező gyakorlott dolgozókkal köteles végeztetni.
    • Ajánlattevő tevékenységi köre cégkivonattal igazolható módon terjedjen ki költöztetési tevékenységre, melyet Ajánlatkérő elektronikus cégnyilvántartási adatbázisból ellenőriz.
    • A költöztetés elszámolásánál az Ajánlatkérő által leigazolt költöztetésben résztvevő létszám és a költöztetés percre pontosan számított ideje vehető figyelembe. Ajánlattevő köteles a költöztetéshez csak a műszakilag szükséges létszámot alkalmazni és csak a műszakilag szükséges idő alatt elvégezni.
    • Az ajánlati ár tartalmazza az Ajánlattevőnél felmerülő valamennyi költséget, beleértve a mozgatáshoz szükséges segédeszközök, tehergépkocsik díját, csomagolóanyag költségét.

 

 

A Szegedi Tudományegyetem, mint Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben a Szegedi Tudományegyetem Szállítási Iroda belső kapacitásai lehetővé teszik, akkor a műszaki specifikációban feltüntetett tevékenységeket részben, belső erőforrások felhasználásával saját hatáskörben teljesítse.

Ajánlatkérő valamennyi költöztetés kitűzött dátuma előtt legalább 2 héttel nyilatkozik belső kapacitásainak rendelkezésre állásáról.

Kötelezően benyújtandó dokumentumok:

  • Legalább 5 fő munkaállományban lévő személy 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványa
  • Minimum 5 millió Ft kárlimitű fuvarozási felelősségbiztosítás igazolása
  • Nagy értékű költöztetésről szóló, maximum 1 szerződésből származó referenciaigazolás, melynek értéke minimum nettó 7 millió Ft.
  • Legalább 3 db saját tulajdonú 3,5 tonna teherbírású tehergépkocsi forgalmi engedélye
  • Nyilatkozat 1 db 7 tonna teherbírású tehergépkocsi rendelkezésre állásáról

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. (nettó rezsióradíj Ft+ÁFA/fő)

 

Az ellenszolgáltatás összegét a felolvasólap (2. sz. Melléklet) kitöltésével kérjük megadni:

 

Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Teljesítés helye: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységei

 

Fizetési mód: A szolgáltatás díja átutalással, Vállalkozó megrendelésenként 1 számlát nyújthat be. Vállalkozó részszámlát a logisztikai tervben foglaltak szerinti szervezeti egység elköltöztetésének befejezését követően állíthat ki. A számla benyújtásának feltétele a SZTE Műszaki Igazgatóság által kiadott teljesítésigazolás.


Fizetési feltételek

A Megrendelő a számlát a teljesítési helyen való teljesítést követően a Vállalkozó számlájára való 30 napos fizetési határidőben átutalással egyenlíti ki. A Vállalkozó a szolgáltatás számlájához csatolni köteles teljesítési igazolást.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pósa László, szállítási irodavezető SZTE Műszaki Igazgatóság Szállítási Iroda, tel: +36-62-342-394; 06-30/183-3621

email: posa.laszlo@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.