A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgatójának jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy jelen eljárásban Ajánlatkérő csak a főigazgatói jóváhagyás megtörténtét követően hirdet eredményt. Ajánlatkérő a főigazgatói jóváhagyás elmaradása esetén az eljárást eredménytelenné nyilvánítja.
A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek részére, eseti megrendelés alapján, talár(ok) és/vagy avatási sapkák tisztítása, az adott megrendelésben megadott szegedi címre történő leszállítása.
Szállítási cím:
Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységei
Talár: Tervezett éves keretmennyiség: 1250 db/év
Avatási sapka:Tervezett éves keretmennyiség: 1185 db/év
A termékenként megadott tervezett éves keretmennyiségek az Ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 1 éves időszak megrendelései alapján kerültek meghatározásra.
Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a megadott tervezett éves keretmennyiségektől eltérő mennyiségeket fog ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.
Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.
Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
Ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló, eljárás tárgya szerinti termékek megrendelése esetében a jelen keret-megállapodásos eljárást alkalmazni.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár |
Ajánlati ár |
Súlyozás |
talár tisztítás díja/db: |
|
|
1250 |
avatási sapka tisztítás díja/db: |
|
|
1185 |
Ajánlatkérő a soronkénti munkákra megadott bruttó ajánlati árak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania a talárok, és az avatási sapkák tisztítására, valamint a megadott szegedi helyszínre történő el- és visszaszállítás költségeire.
A mosásra, tisztításra átadott talárok elszállításáról és visszaszállításáról a vállalkozó gondoskodik saját költségére, természetesen elkülönítetten csomagolva. Az átadott textilféleségek nem keveredhetnek más egységek textilféleségeivel.
A szolgáltatás teljesítésének határideje, az elszállítástól számított 2. munkanap. A szennyes textília átadása és a tiszta visszaszállítása mosási jegyzék alapján történhet.
Reagálási idő a telefon bejelentést követő munkanap.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- minimum mindösszesen 100 db talár és 100 db avatási sapka tisztításáról ;
- Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét és a tisztított talárok és avatási sapkák darabszámát.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felhívás csatolmányát képező Nyilatkozatot cégszerű aláírásával ellátva.
Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt, teljesítésigazolást követően minden egyes megrendelést követően 1 db számla benyújtására jogosult, a megrendelt termék(ek) darabszáma szerint, a megadott egységárai alapján, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Felek kötelesek a megrendelt darabszámokat talár és avatási sapka szerinti bontásban a teljesítésigazolásban rögzíteni.
Nyertes ajánlattevő: Nett Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 764 500,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B