Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ05088

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem telephelyein leselejtezett vagyontárgyak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök átvétele további hasznosításra és kezelésre”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ05088

Ajánlattételi határidő: 2015. június 09 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015. június 29-től számított egy évig tartó időszak. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem telephelyein leselejtezett vagyontárgyak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök átvétele további hasznosításra és kezelésre:

  • Ajánlatkérő az 1/a és 1/b mellékletben felsorolt leselejtezett vagyontárgyakat, valamint a táblázat szerinti egyéb leselejtezett anyagokat, tárgyi eszközöket a keletkezés helyén összegyűjti, előkészíti, szállításra alkalmassá teszi. Ajánlatkérő a szállításra előkészített leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök között köteles megjelölni azokat, melyek veszélyes anyaggal szennyeződtek, vagy klinikai használat folytán egészségre ártalmasak (pld.: fertőzés veszélyesek)
  • Ezután erre rendszeresített megrendelőlapon (e-mailben) értesíti a Vállalkozót az összegyűjtött anyagok, tárgyi eszközök begyűjtési helyéről, a begyűjtés időpontjáról.
  • Vállalkozó köteles felmerülő igény esetén – minimum hetente kétszeri alkalommal – munkaidőben (8-16 óra között) a megrendelés beérkezését követő max. 72 óra reagálási időn belül begyűjteni az anyagokat, tárgyi eszközöket. Amennyiben a megrendelésben a begyűjtés időpontját 72 óra reagálási időn túli időpontban határozták meg, akkor a megrendelésben meghatározott időpontban megkezdeni az anyagok, tárgyi eszközök begyűjtését.
  • Vállalkozó a szükséges számú szállítóeszközről és rakodó személyzetről köteles gondoskodni.
  • A Vállalkozó az egyeztetett időpontban a mindenkori hatályos jogszabályoknak (hulladéktörvény, az elektronikai hulladékok átvételére vonatkozó jogszabály és a 443/2013 (XI.27.) korm rend. 6 melléklete szerint) és a Vállalkozó engedélyében meghatározott hatósági előírásoknak megfelelő bizonylatolás mellett a termékeket átveszi Ajánlatkérő képviselőjétől és a telephelyére, vagy a begyűjtő helyre szállítja hasznosítás, további kezelés céljából. A rakodás és a szállítás az egyetemi egységeken folyó munkát nem zavarhatja.

A Szegedi Tudományegyetemen 2014. évben keletkezett leselejtezetté vált vagyontárgyainak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagainak, tárgyi eszközeinek mennyiségeit az 1/a., és 1/b. sz. mellékletek tartalmazzák, mely megtekinthető a felhívás csatolmányaként.

A leselejtezett anyagok, eszközök elkövetkezendő egy évben keletkező mennyiségei előre nem tervezhetőek, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy az 1/a., és 1/b. sz. mellékletekben megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.

A veszélyes anyaggal szennyeződött, vagy klinikai használat folytán egészségre ártalmas (fertőző veszélyes) tárgyi eszközöket (laboratóriumi hűtők, speciális berendezések stb.) a vidékfejlesztési miniszter 72/2013. (VIII. 27.) VM rendelete a hulladékjegyzékről rendeletben feltüntetett kód szerinti besorolással ( 20 01 23* hűtő, klíma berendezések, 20 01 35* veszélyes anyaggal szennyezett elektromos, elektronikai eszközök) köteles Vállalkozó begyűjteni és bizonylatolni (SZ/K jegy).

 

A begyűjtött anyagok, tárgyi eszközök bizonylatolása:

 

Vállalkozó köteles a leselejtezett anyagok, eszközök begyűjtéséről külön-külön szállítólevelet kiállítani, az adott begyűjtés kapcsán érintett minden SZTE telephely esetében, feltüntetve a begyűjtésre került anyagok, eszközök darabszámát. Vállalkozó a begyűjtött anyagok, eszközök listájáról és darabszámáról a telephelyenként kiállított szállítóleveleket az elszállítást követő 1 héten belül köteles megküldeni a SZTE Gazdasági Szervezet Vagyongazdálkodási Iroda részére. Továbbá Vállalkozó havonta 1 alkalommal összesítő táblázatot köteles benyújtani/megküldeni a SZTE Gazdasági Szervezet Vagyongazdálkodási Iroda részére a begyűjtött anyagok, eszközök listájáról és darabszámáról, melyhez mellékelnie kell az adott hónapban telephelyenként kiállított szállítólevelek másolatát.

Veszélyes anyaggal szennyeződött, vagy klinikai használat folytán egészségre ártalmas anyagok, eszközök begyűjtése esetében Vállalkozó SZ/K jegyet köteles kiállítani, melyen mint begyűjtő helyet az SZTE Tompai kapu út 9/a. sz. telephelyét köteles feltüntetni (hrsz.: 21013/9 KTJ.: 101141801). A bizonylat mellékletében köteles tételesen felsorolni a SZTE valamennyi telephelyét, telephelyenként megadva a begyűjtött eszközök darabszámát, és a veszélyes hulladék mennyiségét kg-ban. Vállalkozó a kiállított SZ/K jegyet az átvevővel történő leigazolást követően minden esetben köteles benyújtani/megküldeni a SZTE Gazdasági Szervezet Védelmi Iroda részére.

 

Főbb szerződéses feltételek:

  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik, az addigi Egyetem részére fizetendő átalánydíj azonos szinten tartása mellett.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
  • Az 1/a., és 1/b. sz. mellékletekben szereplő leselejtezett anyagok és tárgyi eszközök listája új típusú (a mellékletben nem szereplő) anyagok, eszközök elszállítására felmerülő igény esetén bővülhet a melléklethez csatolt kiegészítéssel.
  • A leselejtezett anyagok és tárgyi eszközök listája a SZTE részéről felmerülő igény esetén a szerződés 1/b. sz. mellékletében szereplő fémhulladékokkal csökkenhet a 443/2013 (XI. 27.) korm. rendelet előírásainak megfelelően.
  • Amennyiben veszélyes anyaggal szennyeződött, vagy klinikai használat folytán egészségre ártalmas anyagok, eszközök begyűjtésére kerül sor Vállalkozó kötelezettséget vállal a feladó ADR-es felelősségének teljes átvállalására.
  • Vállalkozó köteles a tevékenysége (begyűjtés, tárolás, előkezelés stb.) során keletkező hulladékokról és veszélyes hulladékokról a mindenkor hatályos jogszabályok szerint gondoskodni. Az ezek be nem tartásából eredő mindennemű felelősség, bírság Vállalkozót terheli.


Letölthető állományok:
2014. évben elsz. mennyiségek.doc
SZ_szerzodes tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az Egyetem számára fizetendő legmagasabb összegű átalánydíj.

Az Egyetem számára fizetendő átalánydíj összegét az 1/a., és 1/b. sz. mellékletekben megadott 2014. évi mennyiség alapján kérjük kalkulálni, mely átalánydíj a szerződéses időszak alatt nem változtatható. Az átalánydíj összegét 1 évre kérjük megadni nettó Ft+Áfa formában.

Ajánlatkérő az egy évre mindösszesen megajánlott, az Egyetem részére fizetendő bruttó átalánydíjakat fogja értékelni a bírálat során. Ajánlatkérő a 0,- Ft-ot megajánló Ajánlattevők ajánlatát is elfogadja és figyelembe veszi az értékelés során.


További információk:

Pénzügyi és gazdasági alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatolja az utolsó kettő lezárt üzleti évre vonatkozó saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredmény kimutatás, kiegészítő melléklet nélkül).

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha mindkét lezárt üzleti évben a mérleg szerinti eredménye negatív.

  • Ajánlattevő csatoljon banki nyilatkozatot, hogy volt-e 60 napot meghaladó sorban álló tétel a számláján az igazolás kiállításának napját megelőző 12 hónapban.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő alkalmatlan, ha bármelyik számlavezető pénzintézet szerint volt 60 napot meghaladó sorban álló tétel bármelyik vezetett számláján az igazolás kiállításának napját megelőző 12 hónapban.

 

Műszaki és szakmai alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő rendelkezzen Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség által kiadott veszélyes- és nem veszélyes hulladékok begyűjtésére, előkezelésére és hasznosítására vonatkozó érvényes hatósági engedéllyel, a mellékletekben szereplő anyagok, tárgyi eszközök vonatkozásában.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a veszélyes- és nem veszélyes hulladékok begyűjtésére, előkezelésére és hasznosítására vonatkozó érvényes hatósági engedélye másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 3 db 3,5 tonnás összsúlyú kisteherautóval, amelyből legalább 1 db emelőhátlapos, valamint olyan eszközzel, mely 1,5 tonnáig nehézgép mozgatásra alkalmas.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a szükséges gépjármű parkkal.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 48 hónap során 1 szerződés alapján minimum 12 hónapos egybefüggő időszakban, folyamatosan végzett leselejtezett vagyontárgyak, valamint egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök átvételéről további hasznosításra és kezelésre.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

Figyelem! Amennyiben az Ajánlattevő korábbi Ajánlatkérő részére teljesített kiírás tárgya szerinti munkájával kapcsolatosan dokumentáltan elégedetlenség merült fel, akkor ajánlatkérő ezen ajánlattevő ajánlatát automatikusan érvénytelennek tekinti és nem veszi figyelembe az értékelés során!

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.


Fizetési mód: Megrendelő negyedévente 1 db számlát állít ki Vállalkozó részére az 1 évre megajánlott átalánydíj ¼-ének megfelelő összegről, melyet a Vállalkozó a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki az Egyetem bankszámlaszámára.




Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Básthyné Tatár Julianna, selejtezési koordinátor SZTE GMF Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-447, +36 (62) 544-000/4447

email: basthyne.tatar.julianna@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: C&C Elektro Ker. és Szolg. Bt., 6725 Szeged, Röszkei u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 0,-Ft+ÁFA