Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ05257

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) laboratóriumi eszközeinek eseti javítása, karbantartása.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ05257

Ajánlattételi határidő: 2015. július 13 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés aláírását követő 1 év.

A beszerzés rövid ismertetője:

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) laboratóriumi eszközeinek eseti megrendelés alapján történő javítása. Ajánlattevőnek az alábbi laboratóriumi eszköz javítását, karbantartását kell végeznie, meghibásodása esetén:

  • MALVERN Mastersizer Laser Sizer

 

 

A fent megjelölt eszköznél az alábbi javításokat kell elvégezni:

 

  • a lézer-diffraktométer készülék és egységeinek (2000, 2000SM, Scirocco) javítása, karbantartása (mechanikai és elektronikai meghibásodás esetén)

 

  • kompresszor és levegőelszívó javítása, karbantartása meghibásodás esetén
  • a MALVERN számítógépes szoftver javítása, karbantartása

 

 

A készülékek a helyszínen megtekinthetőek a SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézetben (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) előzetes időpont egyeztetéssel.

Kapcsolattartó: Dr. Sipos Péter Tel.:06-62/545-577 e-mail: siposp@pharm.u-szeged.hu

 

Javítási helyszín:

Szegedi Tudományegyetem

Gyógyszertechnológiai Intézet

(6720 Szeged, Eötvös u. 6.)

 

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó a javítások során kizárólag gyári alkatrészeket használhat fel a meghibásodott alkatrész/alkatrészek cseréjénél, javításánál.
  • Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a laboratóriumi eszközök meghibásodásának a bejelentésére.
  • Vállalkozó szakemberei kötelesek a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 48 órán belüli helyszínre történő kiszállással megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását, és amennyiben szükséges kötelesek gondoskodni a készülékek biztonságos elszállításáról, abban az esetben is, ha a készülék csak kizárólag külföldön javítható.
  • Vállalkozó köteles az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • Vállalkozó a javítás során beépített, kicserélt alkatrészekre a./ az újonnan beépített elemekre 3 hónap, b./ egyéb (alkatrészek stb.) 1 év garanciát vállal.
  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történt, felek az 1 éves időszak lejártát követőn, közös megegyezéssel további 1 évig meghosszabbíthatják a szerződést, az addigi rezsióradíj azonos szinten tartása mellett.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.

 

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot, amelyben igazolja, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 1 év során végezte már 1 db MALVERN LaserSizer karbantartását.

 

Figyelem!A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. A rezsióradíjat bruttó Ft formában kérjük megadni, mely árnak fedezetet kell nyújtania a fent meghatározott javítás, karbantartás munkadíjára, a helyszínre történő kiszállás költségeire.

Ajánlatkérő az 1 óra időtartamra megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

A rezsióradíj összegét az alábbi formában kérjük megadni:

1) Eseti javítás rezsióradíja: ………………..,- bruttó Ft/óra

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Nyertes Ajánlattevő a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagokat, alkatrészeket, valamint a műszerek esetleges elszállításának a költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Számlaküldési cím:

Szegedi Tudományegyetem

GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet

6720 Szeged, Eötvös u. 6.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sipos Péter, tanársegéd SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet, tel: +36 (62) 545-577, +36 (62) 544-000/5577

email: siposp@pharm.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: PCT Kft.
Nyertes ajánlati ár: 320 000,-Ft+ÁFA