Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PSZ05624

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: APC SURT 10000 XLI és SURT 192 XLBP akupakkban történő akkumulátor cserét és karbantartás
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PSZ05624

Ajánlattételi határidő: 2015. szeptember 28 08:11

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015.08.28.

A beszerzés rövid ismertetője:

Karbanztartás:

helyszíni teszt és karbantartás az alábbiakat tartalmazza:

  • üzemi körülmények (hőmérséklet ) ellenőrzése
  • A rendszer ventillátorainak ellenőrzése
  • szükség esetén a rendszer tisztítása, portalanítása
  • Az UPS esemény és esetleges hibanaplójának ellenőrzése
  • Belső statikus by pass ellenőrzése
  • a rendszer akkumulátorainak ellenőrzése
  • önteszt lefuttatása, az üzemszerű működés ellenőrzése
  • állítható paraméterek felülvizsgálata és szükség szerinti beállítása
  • csatlakozások, bekötések ellenőrzése, esetlegesen szükséges utánhúzása
  • terhelés nagyságának és egyéb paramétereinek ellenőrzése
  • A bevizsgálásról, valamint a rendszer és az akkumulátorok teszteléséről jegyzőkönyv – szerviz munkalap készül.
  • A javítás idejére cseregépet kér a megrendelő


Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bicsérdy Katalin, gazdasági előadó SZTE ÁOK Orvosi Vegytani Intézet, tel: +36 (62) 545-136, +36 (62) 544-000/5136

email: office.mdche@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: SOS UPS Ambulancia Kft.
Nyertes ajánlati ár: 288 900,-Ft+ÁFA