Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PM13851
Ajánlattételi határidő: 2024. május 03 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. július hónaptól kezdődően 12 alkalommal
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgya: SZTE Központi Kazánüzem vízelőkészítő rendszer elemeinek havi rendszerességű tisztítása és vegyszeres kezelése
A teljesítés tervezett időpontjait egyeztetni kell a Központi Kazánüzem karbantartási ütemezésével
Információt ad: Bogdán Ákos Tel:+36 70/622 7827
A beszerzés rövid ismertetése:
Központi Kazánház vízelőkészítő rendszerének tisztítása és vegyszeres kezelése, és a berendezések szükséges karbantartása 2024. július hónaptól kezdődően 12 alkalommal (a feladat nem tartalmazza a vízlágyító berendezéseket!).
Ajánlati feltétel:
Az ajánlattevő az ajánlatában röviden ismertesse milyen módszerrel és vegyszerekkel kívánja a kiírt feladatot megvalósítani, illetve mutassa be, csatolja a feladat elvégzéséhez szükséges szakmai képesítését és hatósági engedélyét.
A felhasznált vegyszereknek, technológiáknak rendelkezniük kell az OTH minősítésével és engedélyével. A választott tisztítási technológiánál figyelembe kell venni, hogy a rendszer anyaga jellemzően vas, de egyes részeiben tartalmaz rozsdamentes acél, illetve műanyag elemeket is.
A munkavégzés időpontjában (hétvégén) 14 órás üzemszünetet biztosítunk.
Az ajánlatokban egy alkalomra szóló egyösszegű vállalási díjat kérünk feltüntetni.
Kérjük, a kiíráshoz csatolt felolvasólapot és átláthatósági nyilatkozatot kitöltve és cégszerűen aláírva csatolják benyújtott ajánlatukhoz!
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap.docműszaki leírás.docxVállalkozói szerződés_Kazánház_vízelőkészítő.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Bogdán Ákos, Tel.: +36 70 622 7827; E-mail: bogdan.akos@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bogdán Ákos, Központ Kazánüzem koordinátor SZTE Műszaki Igazgatóság, tel: +36 70 622 7827
email:
bogdan.akos@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.